E-health Ваше направлення. Що робити?

170

Що робити, якщо ви отримали СМС від E-health з текстом “Ваше направлення” і довгим номером?

смс E-health ваше направлення

Що робить звичайна людина? Вона одразу йде в онлайн і шукає якусь інформацію про те, що їй робити з цим кодом. А може існує якийсь вхід в електронну систему охорони здоров’я?
Наприклад, Google посилає на сайт https://ehealth.gov.ua. Але там нема жодної інформації про те, що має робити рядовий відвідувач, де б він мав ввести код чи що взагалі з ним робити. На жаль.

Виявляється, все просто. Це електронне направлення для вас підготував сімейний лікар – адже ви з ним, очевидно, мали попередню бесіду, де скаржились на певну проблему зі здоров’ям. Якщо ж такого повідомлення ви не чекали, то просто ігноруйте смс.

Отже, коротка інструкція по вашому направленню з E-health:

  1. Сімейний лікар мав скерувати вас до лікаря – наприклад, невролога чи ендокринолога. Вам необхідно передзвонити в реєстратуру вашої поліклініки і записатись до відповідного лікаря на дату і час, зручну для вас. Конкретного лікаря вибираєте ви самі (якщо є вибір).
  2. Електронне направлення, яке прийшло до вас від системи E-health, ви маєте показати лікарю вже безпосередньо на прийомі.

Шкода, що нема простої офіційної інформації, яка вкрай необхідна людині в такій ситуації. Тому вона бігає від сайту до сайту і дивиться відео на Ютубі в пошуках є-хелсу, “вашого направлення”, як підключитись до eHealth, та вхід в “личний кабінет”. Вона думає, що автоматично отримає електронну медичну картку, направлення з рецептом і більше нічого робити не треба. 🙂

Очевидно, що дуже зручно було б мати сервіс, де після введення коду у форму отримуєш всю необхідну інформацію: хто, куди, коли і з чим має прийти. Але поки медична реформа ще далеко від своєї ідеальної форми, а держава далеко від зручних та оперативних методів інформування населення.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я