Що робити, якщо ви отримали СМС від E-health з текстом “Ваше направлення” і довгим номером?
Що робить звичайна людина? Вона одразу йде в онлайн і шукає якусь інформацію про те, що їй робити з цим кодом. А може існує якийсь вхід в електронну систему охорони здоров’я?
Наприклад, Google посилає на сайт https://ehealth.gov.ua. Але там нема жодної інформації про те, що має робити рядовий відвідувач, де б він мав ввести код чи що взагалі з ним робити. На жаль.
Виявляється, все просто. Це електронне направлення для вас підготував сімейний лікар – адже ви з ним, очевидно, мали попередню бесіду, де скаржились на певну проблему зі здоров’ям. Якщо ж такого повідомлення ви не чекали, то просто ігноруйте смс.
Отже, коротка інструкція по вашому направленню з E-health:
- Сімейний лікар мав скерувати вас до лікаря-спеціаліста – наприклад, невролога чи ендокринолога. Вам необхідно передзвонити в реєстратуру вашої поліклініки і записатись до відповідного лікаря на дату і час, зручну для вас. Конкретного лікаря вибираєте ви самі (якщо є вибір).
- Електронне направлення, яке прийшло до вас від системи E-health, ви маєте показати лікарю вже безпосередньо на прийомі.
Шкода, що нема простої офіційної інформації, яка вкрай необхідна людині в такій ситуації. Тому вона бігає від сайту до сайту і дивиться відео на Ютубі в пошуках є-хелсу, “вашого направлення”, як підключитись до eHealth, та вхід в “личний кабінет”. Вона думає, що автоматично отримає електронну медичну картку, направлення з рецептом і більше нічого робити не треба. 🙂
Очевидно, що дуже зручно було б мати сервіс, де після введення коду у форму отримуєш всю необхідну інформацію: хто, куди, коли і з чим має прийти. Але поки медична реформа ще далеко від своєї ідеальної форми, а держава далеко від зручних та оперативних методів інформування населення.
Я стою на учьоті в інфекціоніста,після закінчення курса лікування,я здав аналізи пішов до врача, і мені сказали прийти через місяць 22 серпня,а ось 28 і 29 липня мені пришло повідомлення про направлення.Куда мені іти,я не розумію?
Треба уточнити у лікаря, до якого саме спеціаліста він вас направив (якщо ви цього не знаєте). Потім потрібно записатись в реєстратурі поліклініки на прийом до того спеціаліста і показати йому номер, який прийшов у повідомленні з E-health
А зачем. Забить и все. Потом можно еще 10 раз записаться. Липовая система ложные сработки. Липовая статистика. Может потом создатели наконец-то начнут думать не тем местом на котором сидят.
Якось багато інформацію у смс. Можна було просто вказувати номер без “ваше направлення” і все. І тоді Гугл всім у поміч
Дійсно – в смс можна було б надсилати просто посилання на Гугл.
А якщо мене направили у районний діагностичний центр (до вищої медінстанції), а не до нашої ж поліклініки, то треба під’їхати туди – до їхньої реєстратури? Чи запис ведеться з будь-якої реєстратури і вони, скажімо, у реєстратурі місцевої поліклініки бачать електронну чергу пацієнтів вищих медустанов? Я, на жаль, знаю тільки адресу діаг.центру, ніяких телефонів чи сайту, а їхати лише для того, щоб заглянути у віконечко до тітоньки, блін, це якось…(
Аркадій, я, на жаль, такий же пацієнт, як і ви, тому нічого не можу порадити, крім того, щоб перепитати того, хто вас направив, або пошукати в інтернеті телефон районного центру.
Усе одно дякую за відповідь. Приємного вечора.
Добрий день!
За останні два місяці отримую четверте направлення до лікаря, хоча понад два роки до лікарні не звертався. В поліклініці припустили, що хтось не вірно зареєстрував номер телефону і повідомлення приходять до мене, а не хворому пацієнту. Програма не дає можливості встановити особу і виправити помилку. Може це не так? Все таки людина дійсно хвора, якщо так часто звертається до лікаря.
Дійсно, ситуація химерна. Спробуйте написати на емейл office@ehealth.gov.ua – опишіть ситуацію. Можливо, там розберуться.
Раніше все було добре,але змінила телефон і зараз має прийти направлення, але не приходить….що робити….
У вашого сімейного лікаря має бути зареєстрований ваш діючий номер телефону. Зателефонуйте лікарю і повідомте, якщо не зробили цього раніше.
Номер не змінився, лише пристрій.
Тоді все мало би бути добре, якщо до вас приходять смс і від інших відправників. В будь-якому випадку, якщо повідомлення від E-health нема кілька днів, то треба повідомити про ситуацію своєму лікарю.
доброго дня.
допоможіть з”ясувати порядок прийому до лікаря-спеціаліста, маючи уже на руках електронне направлення від сімейного лікаря на паперовому носії? Лікар-спеціаліст приймає в іншій комунальній установі.Дякую.
Я не знаю точної відповіді, але в порядку дій нічого не мало би змінитись – запишіться на прийом і підійдіть до спеціаліста з номером, який вам дали.
чому не можна до направлення писати до якого спеціаліста воно???якщо за один день пройдеш 2-3 спеціаліста і отримаєш 2-3 нових номери, потім не знати який номер до якого лікаря?
погоджуюсь
Приходят сообщения с номером направления, в поликлинику не обращались в данные дни, как быть?
якщо ненароком видалила E-health направлення, чи можна його выдновити, як?
Наскільки я знаю, відновити смс не можна. Тому, напевно, краще ще раз звернутися до сімейного лікаря.