E-health Ваше направлення. Що робити?

93471

Що робити, якщо ви отримали СМС від E-health з текстом “Ваше направлення” і довгим номером?
Як перевірити e-health електронне направлення онлайн до лікаря?

Що робить звичайна людина? Вона одразу йде в онлайн і шукає якусь інформацію про те, що їй робити з цим кодом.

Тому прошу зареєструватись на сайті helsi.me та отримати усю потрібну інформацію.

смс E-health ваше направлення

А може існує якийсь вхід в електронну систему охорони здоров’я? Наприклад, Google посилає на сайт ehealth.gov.ua. Але там нема жодної інформації про те, що має робити рядовий відвідувач, де б він мав ввести код чи що взагалі з ним робити. На жаль.

Виявляється, все просто. Це електронне направлення для вас підготував сімейний лікар – адже ви з ним, очевидно, мали попередню бесіду, де скаржились на певну проблему зі здоров’ям. Якщо ж такого повідомлення ви не чекали, то просто ігноруйте смс.

Отже, коротка інструкція по вашому направленню з E-health:

  1. Сімейний лікар мав скерувати вас до лікаря-спеціаліста – наприклад, невролога чи ендокринолога. Вам необхідно передзвонити в реєстратуру вашої поліклініки і записатись до відповідного лікаря на дату і час, зручну для вас. Конкретного лікаря вибираєте ви самі (якщо є вибір).
  2. Електронне направлення, яке прийшло до вас від системи E-health, ви маєте показати лікарю вже безпосередньо на прийомі.

Шкода, що нема простої офіційної інформації, яка вкрай необхідна людині в такій ситуації. Тому вона бігає від сайту до сайту і дивиться відео на Ютубі в пошуках є-хелсу, “вашого направлення”, як підключитись до eHealth, та вхід в “личний кабінет”. Вона думає, що автоматично отримає електронну медичну картку, направлення з рецептом і більше нічого робити не треба. 🙂

Очевидно, що дуже зручно було б мати сервіс, де після введення коду у форму отримуєш всю необхідну інформацію: хто, куди, коли і з чим має прийти. Але поки медична реформа ще далеко від своєї ідеальної форми, а держава далеко від зручних та оперативних методів інформування населення.

І ще раз повторю:
прошу зареєструватись на сайті helsi.me та отримати усю потрібну інформацію.

40 КОМЕНТАРІ

  1. Я стою на учьоті в інфекціоніста,після закінчення курса лікування,я здав аналізи пішов до врача, і мені сказали прийти через місяць 22 серпня,а ось 28 і 29 липня мені пришло повідомлення про направлення.Куда мені іти,я не розумію?

    • Треба уточнити у лікаря, до якого саме спеціаліста він вас направив (якщо ви цього не знаєте). Потім потрібно записатись в реєстратурі поліклініки на прийом до того спеціаліста і показати йому номер, який прийшов у повідомленні з E-health

      • А зачем. Забить и все. Потом можно еще 10 раз записаться. Липовая система ложные сработки. Липовая статистика. Может потом создатели наконец-то начнут думать не тем местом на котором сидят.

      • Що робити, коли моїх даних в системі профільний спеціаліст не бачить, а смс з направленням від сімейного надходить без проблем?

        • Мене теж не бачили в системі. А потім виявилося, що коли приходила в іншу поліклініку, там неправильно внесли в с-му дату мого народження. Через це с-ма не могла мене знайти. Вони внесли мої дані неправильно, а потім підключалися до загальної бази, де були мої правильні дані. Коли виправили помилку, мене відразу ж знайшли.

  2. Якось багато інформацію у смс. Можна було просто вказувати номер без “ваше направлення” і все. І тоді Гугл всім у поміч

  3. А якщо мене направили у районний діагностичний центр (до вищої медінстанції), а не до нашої ж поліклініки, то треба під’їхати туди – до їхньої реєстратури? Чи запис ведеться з будь-якої реєстратури і вони, скажімо, у реєстратурі місцевої поліклініки бачать електронну чергу пацієнтів вищих медустанов? Я, на жаль, знаю тільки адресу діаг.центру, ніяких телефонів чи сайту, а їхати лише для того, щоб заглянути у віконечко до тітоньки, блін, це якось…(

    • Аркадій, я, на жаль, такий же пацієнт, як і ви, тому нічого не можу порадити, крім того, щоб перепитати того, хто вас направив, або пошукати в інтернеті телефон районного центру.

  4. Добрий день!
    За останні два місяці отримую четверте направлення до лікаря, хоча понад два роки до лікарні не звертався. В поліклініці припустили, що хтось не вірно зареєстрував номер телефону і повідомлення приходять до мене, а не хворому пацієнту. Програма не дає можливості встановити особу і виправити помилку. Може це не так? Все таки людина дійсно хвора, якщо так часто звертається до лікаря.

  5. Раніше все було добре,але змінила телефон і зараз має прийти направлення, але не приходить….що робити….

    • У вашого сімейного лікаря має бути зареєстрований ваш діючий номер телефону. Зателефонуйте лікарю і повідомте, якщо не зробили цього раніше.

    • Тоді все мало би бути добре, якщо до вас приходять смс і від інших відправників. В будь-якому випадку, якщо повідомлення від E-health нема кілька днів, то треба повідомити про ситуацію своєму лікарю.

  6. доброго дня.
    допоможіть з”ясувати порядок прийому до лікаря-спеціаліста, маючи уже на руках електронне направлення від сімейного лікаря на паперовому носії? Лікар-спеціаліст приймає в іншій комунальній установі.Дякую.

    • Я не знаю точної відповіді, але в порядку дій нічого не мало би змінитись – запишіться на прийом і підійдіть до спеціаліста з номером, який вам дали.

  7. чому не можна до направлення писати до якого спеціаліста воно???якщо за один день пройдеш 2-3 спеціаліста і отримаєш 2-3 нових номери, потім не знати який номер до якого лікаря?

  8. Приходят сообщения с номером направления, в поликлинику не обращались в данные дни, как быть?

  9. подзвони сімейному.запишись на прийом.відвідай сімейного.отримай електронне направлення.подзвони в реєстратуру.дізнайся що запис тільки в реєстратурі.отримай талончик на прийом.потрап на прийом до спеціаліста.Квест на три дні і це в кращому випадку.Черг немає.проходимо квест

  10. Написала лікарю, що треба направлення туди і туди. Прилетіла пачка направлень – куди яке не відомо. Прилетили не всі. Залізла в електронну картку пацієнта там таки напис: “eHealth сервіс: N68004 – Консультація Невролога”. Куди ліпити цей код – невідомо.Як по ньому вирахувати код мого направлення – теж невідомо. Залишається пертися на прийом до лікаря, де вона буде то все роздруковувати. Зручності якоїсь цього загадкового сервісу не відчула – як ходила за бомажками до лікаря, так і ходжу

    • Так, сервіс можна було б організувати більш толково. Але в будь якому випадку візит до лікаря треба здійснити.

  11. На що воно взагалі треба? Можливо лікар якій його виписав має з цього якісь зиск.
    Звертався до травмпункта, мене відправили на рентген, за який я заплатив.
    потім наклали гіпс і відпустили в догонку кинувши смс із направленням на той рентген і до травматолога, але запис через helsi.me закрита можливысть записатися до цьго травматолога. Куди тепер йти? А йдить куди схочете 😉 Схоже, що виписування кодів більш турбує, ніж надання допомоги…

  12. Дурістіка ще та. Маю декілька направлень,на обстеження перед операцією і одне з них направлення власне на госпіталізацію. А тепер увага питання: вгадайте хто задовбеться диктувати цифри при здачі аналізів бо не знатиме яке направлення конкретно на цей аналіз?
    Здається розумні люди раз сидять на таких посадах, а такі глупі як немовлята які життя не бачили

  13. Станом на 26.11.21р я переглянув запитання дописувачів, та на них відповіді.
    Прийшов такого висновку, що запитання пов’язані з E-health направленням майже одинакові. А відповіді не зовсім зрозумілі. Що я маю на увазі. Мій син мешкає в Дніпрі. І там, ЧОМУСЬ, працює все по-іншому.
    По-перше Він, при бажанні, може зайти в сій кабінет та переглінути свою картку.
    По-друге в E-health направленні, яке йому надходить на повідомлення, можна ознайомитисьпро все, про що там виписано. Куди направлення. З якою метою. Призвище лікаря. Дата створення направлення, з печаткою лікаря.
    Стосовно мого випадку – Я навіть не взмозі знайти свою лікарню в якій зареєстрований, та свого лікаря. Повідомляють – ” Нічого не знайдено ” . Але ж я адресував через пошту в цей заклад своє звернення. І мені надійшла від нього відповідь! А налагодити свою реєстрацію – не вдається.

  14. Доброго дня! За минулий рік я відвідала 3 доктора, та прийняла 3 курси лікування.ще з ковідом була у лікарні з враженням легень. Зараз отримала СМС :Ваше направлення… …
    Питання:
    Від кого? Куди йти?
    Які правильні дії?

  15. Доброго дня!
    Чи існує єлектронний кабінет, де можна самостійно дізнатися про E-health направлення, та нікого не турбувати?

    • Вибачте, я не лікар, не знаю. В будь-якому випадку, краще уточнити ситуацію в свого сімейного лікаря.

  16. Туртом ” Вісєлка”. Замість “Ваше направлення” писали би куди воно, вже половину проблем вирішено було б.

  17. Надійшло повідомлення з номером направлення в смс, але в особистому кабінеті е хелс не відображається. Чому так? Воно не дійсне чи в чому причина?

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я