Одразу попереджу: в цьому тексті не обговорюються кандидати у депутати та їх програми. Я навіть статтю розмістив не у розділі “Політика”, а у рубриці “Креатив”, бо зараз оглядаю лише рекламні білборди у Львові.
Садовий дебютував із Самопоміччю на виборах до ВР недолугим гаслом “Візьми і зроби!”. Такий заклик прийнятний серед людей, які можуть зайнятись якимсь спільним ділом. А що цим хоче сказати лідер партії, звертаючись до виборців?
Та я щодня щось беру і роблю. І не хочу я годувати ціле політичне об’єднання у Верховній Раді, щоб хтось мені кричав “Арбайтен!” і “Шнеля!”. Та я і сам хочу комусь казати: “От візьми і зроби!” – напевно, треба було вступити у партію Садового, щоб отримати такий привілей у масштабі країни. Голосувати ця реклама не заохотила.
А недавно я побачив білборд Івана Васюника. І тепер я зрозумів – це такий діалог Народного фронту і Самопомочі.
– Нашу справу за нас ніхто не зробить, – каже Васюник.
– Візьми і зроби! – відповідає Садовий.
Гасло Васюника мене зовсім засмутило. Якщо Садовий хоч змушував мене працювати, то Васюник розбив всі мої надії на те, що це хтось буде робити за мене. Хоч я і досі не розумію, про що саме вони говорять. Про яку справу?
Ну, шановні піарники і рекламісти, чому все так тухло?! Я вже навіть не торкаюсь питання плагіату (гасла у випадку з Садовим і дизайну у випадку з Васюником). Звідки така творча імпотенція? Чому зяє така порожнеча в ідеях щодо того, як звернутись до людей і що їм сказати?
Треба кидати нудну роботу, до якої ви не відчуваєте інтересу, і яка не викликає у вас драйву. Візьміть і зробіть це, бо ніхто за вас це не зробить.
І як після цього дивуватись рейтингу Ляшка з його канкрєтними чіткими, дєрзкіми оптимістичними гаслами?
Щодо Садового – “візьми і зроби” звучить біль менш логічно, якшо брати цю фразу в контексті іншої реклами (“приєднуйся до обєднання “самопоміч” шоб тирипири”). Ну і назва партії сама за себе говрить, шось типу “я створив партію, в якій ви самі собі помагати будете”. Набрав ніби молодьожі в команду, а зкреативити нема кому. Хатя все одно, певно, за нього голосуватиму.
При нормальній кампанії не треба було б окремо пояснювати, що малося на увазі в гаслі. 🙂
“Самопоміч” створювалась давно, і зокрема за її допомогою Садовий став мером. Тоді вона добре працювала і вдало контрастувала на фоні ідіотського мерування Буняка. Мовляв, ну, якщо влада сама не працює, то допоможем самі собі. І це було зрозуміло. А коли Садовий сам став владою у Львові, то, чесно кажучи, у Самопомочі залишився тільки брендовий зміст.