Х-фактор 5 сезон, 4 прямий ефір, 29.11.2014

2705

У суботу 29 грудня учасники ікс-фактору Тріо Екстрим співали “Богемську рапсодію” (або “Богемну рапсодію”, що, як на мене, є більш точним перекладом). Не дивлячись  на бурхливу схвальну реакцію глядачів та членів журі, вважаю номер невдалим.
“Мама, я вбив людину, приставив дуло до голови і натиснув гачок – тепер вона мертва” – співають “луганські міліціонери”, а на їх обличчях таке натхненне задоволення, наче йдеться про якусь різдвяну пісеньку. У виступі я не помітив різних стилів, які в оригіналі являються невід’ємною частиною композиції. Я не відчув тієї енергії, яку випромінював Фредді Мерк’юрі. Можливо, прив’язка до оркестру тут зіграла погану роль – він виконував першу партію, а тріо просто підлаштовувалось під нього.
На даний момент хлопці мене розчаровують тим, що генерують рафіновану попсу. Тріо є, а екстриму нема.


Санта Данелевича співала одну з моїх улюблених пісень Аланіс Моріссетт. Санта, як вже відомо, залишила x-фактор. Шкода. Санті на шоу не вистачило якоїсь виразності, особливості, оригінальності, різноманітності. Було таке враження, що дівчина весь час виконує одну й ту саму пісню, а у пісні – один і той самий куплет. Але в неї ще все попереду – з таким гарним голосом, симпатичним личком і хорошою фігурою можна завойовувати сцену не лише в Україні.


Олеся Матакова співала “ровно”, як охарактеризував Сосєдов. Отак “ровно” йде від виступу до виступу, і я дивуюсь (враховуючи невиграшність групи дівчат), що Олеся ще не завжди співає за життя. Я за неї вболівав на відборах, вважаючи, що на прямих ефірах будуть якісь експерименти, божевілля, хуліганство, провокації. Де вони? Стандартна блондинка “леді ін ред” стандартно співає і стандартно рухається – ось, що я побачив. Не зовсім зрозуміла роль у цих виступах Івана Дорна – чи він Олесю пригнічує, чи не може розбурхати?
Ті, хто обурюється коментарем Дорна про те, що він незадоволений виступом підопічної, мають розуміти, що цим самим він скорше підігрує Олесі та працює на її популярність, ніж навпаки.


А слабо було Владу Павлюку відспівати дуже просто, як це робив Нікольський? Ну, але як же це можливо? Позаду цілий оркестр, попереду – закохані дівчата. Значить, треба видати пафосну радянську естраду у стилі Євгена Мартинова. Голос у Влада шикарний, але ідеально володіти ним він ще не навчився, а правильно використовувати, здається, не дає Кондратюк.


Валерія Симулік неймовірним чином вміє відволікти від усього довкола і змушує слухати її дзвінкий голос та слідкувати за її незмінною щасливою посмішкою. Можливо, саме за оте сонце в душі, яке дарує Валерія слухачам темними осінніми вечорами, дівчину підтримують есемесками.
Сосєдов і Дорн не на жарт зчепились, коментуючи виступ Симулік. А чи може дитина у 14 років донести… і бла-бла-бла… Ніно Катамадзе, як на мене, чудово відповіла на цю тему.


Отак зразу і не згадаю, що Кирило Каплуновський співав – не тільки у четвертому прямому ефірі, а й у всіх попередніх. Пам’ятаю, що щось трагічне… з таким виглядом, наче от-от мають политись гарячі чоловічі сльози, але ні – він мужик, він сильний, він не покаже на людях свою слабкість – лише пограє цим почуттям, як атлет біцепсами. Катамадзе знову почала пов’язувати цей трагізм з Україною – щось вони обидвоє намацують у технології впливу на смс-спроможну публіку.


Яка іронія – як тільки Влад Ульянич нарешті видав експресивний номер, який не був подібним на його вже традиційне нявкання під музику, так його наздогнала необхідність залишити ікс-фактор. Його основна пісня і пісня за життя були цікавішими за попередні виступи Ульянича, але за сукупністю вражень від номерів усіх ефірів хлопець покинув шоу на цьому етапі, що цілком логічно.


Дмитро Бабак. Скоро мої коментарі цим і будуть обмежуватись – просто “Дмитро Бабак”. Бо й так зрозуміло, що нас чекає романтично-жалісливий вигляд обличчя  і досить якісний спів, в якому акценти розставлені так, наче хтось молотком забиває цвяхи. Одноманітність і відсутність ніжності у піснях – те, що псує виступи Дмитра.


Ну, от хто думав, що Іра Василенко вийде у подібному вбранні? 🙂 Дуже стильне, цікаве рішення, яке стало черговим свідченням того, що Іра – справжня артистка, яка постійно знаходиться у творчому пошуку. Виступ вийшов насиченим кольорами, впевненим і з краплею здорового куражу. Як завжди, рухи та міміка чудово підкреслювали хороший вокал, і все було по-своєму – так, як бачилося Ірині. А в неї є смак.


Цього разу з ікс-фактору вибули двоє учасників. Одразу шоу полишила Санта – за неї проголосувало найменше глядачів. За життя співали Ульянич і Матакова. Матакова звучала краще і вона залишилась.

Але я б, особисто, взагалі скасував оті співи за життя. Особливо мало змісту в них після того, як журі позбавили впливу на рішення, кого залишати, а кого виганяти. Але навіть тоді, коли в них те право було, члени журі часто спихували відповідальність на глядачів. Тому сама по собі ідея співів за життя – лише зайвий привід нервувати учасників шоу і спроба витягнути з глядачів ще трохи грошей.

За іншими відео з четвертого ефіру йдіть на Ютуб.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here