Автомобільний рух у Львові

1304

На Євро-2012 центр Львова обіцяють закрити для автомобілів, а трафік пустити в об’їзд довколишніми вулицями. Цікаво, що буде робитися на основних магістралях у червні, якщо і без чемпіонату з футболу у нас пересування пішки виходить швидшим за їзду на машині?

Часто на Зеленій спостерігаю повільний і густий потік автомобілів від центру. При цьому найбільш нетерплячі (не буду додавати ще кілька лайливих нецензурних слів) виїжджають проти шерсті на зустрічну, перетинаючи суцільну смугу, і пруть вперед в надії, що їх хтось потім пропустить у стрій.

Недавно спостерігав сцену, коли один такий хитрозроблений на Ладі намагався втиснутися перед Шкодою. В результаті – ДТП з усіма прикрими для всіх автолюбителів міста наслідками: перекрита вулиця для проїзду в обидві сторони. Звісно, що до оформлення ДТП ніхто з його учасників не хотів рухатися з місця, хоча все обмежилось лише невеличкими пошкодженнями боків машин.

корок у ЛьвовіДумаю, не варто казати, що перекрита довгий час Зелена автоматично блокує вул. Івана Франка, Руставелі, Стрийську та інші наближені до центру вулиці. А це призводить до зупинки величезної кількості маршруток, тролейбусів та трамваїв. Якщо ж корок доходить і до Личаківської, то можна говорити про повний колапс руху в південній частині центру Львова.

І ж не можу сказати, що для покращення руху нічого не робиться – і розв’язки будують, і дороги ремонтують (хоча якість ремонту – окрема річ), і громадський транспорт переорганізовують, але я б діяв більш кардинально. Така величезна кількість особистих машин – це неприпустимо для старого міста. Величезні джипи везуть одну людину, вони стоять на тротуарах і газонах – чи не забагато привілеїв у зайнятому дефіцитному просторі? Витіснити нафіг приватні автомобілі з центру та замінити їх на проїзд у громадському транспорті.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я