Вибори мера у Львові 2020

962

У Львові в 2020 році відбудуться чергові місцеві вибори і, зокрема, вибори мера.
Мене більше цікавлять не самі кандидати (їх минуле, діяльність, сім’я, робота), а реклама, дизайн, піарні технології, сайти – оце от все, що робить наше життя інформаційно насиченим і радісним.

То хто нас чим порадував в цьому році на виборах мера?
Чим більше дивлюсь на політичну рекламу, тим більше переконуюсь, що у нас відбуваються олімпійські вибори. Претендентам головне взяти участь, а не виграти.
Один малює дитячі банери про своїх, другий розповідає, як йому файно пахне львівське сміття, третій і четвертий показують сімейні фотоальбоми – це ж так цікаво.

Про піар Самопомочі і Садового я вже писав.
А ось банер з Гугла з рекламою “Голосу” і деякою таємничою програмою.

банер Голос

Одразу кидається в очі, що пошкодували сил намалювати щось вгадуване львівське. Натомість, просто купили файл із зображенням будиночків на фотостоках.
Заклику до дії в банері нема, жодної інтриги та хайповості, жодної інформації чи ідеї. Лише якась обтічна банальщина про комфортне місто.

І якщо, клацнувши на банер, ви сподіваєтесь потрапити на сайт Голосу з програмою претендента на мерство Львова, то дарма – вам відкриється новинний сайт із замовною рекламною статтею, в якій так само – жодного посилання на документ. Квест з програмою Голосу продовжується.

Текст статті теж переконує, що ніхто тут вигравати вибори не збирається. То пишуть, що команда партії «Голос» вже представила програму розвитку міста й області (ДЕ?!), то в цьому ж тексті повідомляють, що план представлять найближчим часом.
Статтю писали різні люди?

«Бідними людьми легко маніпулювати», – констатує лідер «Голосу» на Львівщині, підприємець Ярослав Рущишин.
То в чому проблема – маніпулюй і вигравай!

А це – перший безкоштовний транспорт з обіцяних Васюником. А ви не вірили.
Тільки пасажирів не бере, але ж не все одразу.
Львів – перший. Наступна зупинка: Львів – другий.

безкоштовний транспорт Васюника
фото десь з інету

Цікаво було послухати пояснення Тараса Кльофи, чому він вирішив йти на мерські вибори від “слуг народу”. Це ж найбільша інтрига для нашого населення, і в кандидата мала бути відпрацьована технологія реагування. Це було здійснено через спілкування в соцмережах – майже в домашньому стилі.
“Не хочу вдаватися в деталі…”
Та от якраз щиро хотілося почути, які саме деталі раптом привели до такого рішення.
“За підтримки президента Зеленського навіть за останній тиждень для Львівщини було зроблено багато добрих ініціатив.”
А що, багато з нас знає, про що мова? Тільки чесно.
І чому Тарас говорить про Львівщину, а не про Львів?
“Наприклад, проголосовані додаткові гроші на будівництво північної об’їзної дороги”
А що, тільки СН голосувала за, а всі інші партії були проти? Чи які тут деталі спрацювали?
Кумедно, що Олексій Гончарук, який в 2019 році підписував цю фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком, заявив, що «Зеленський має дуже примітивне розуміння економічних процесів». Ну що ж… зате Зеленський має ініціативи розпоряджатись бюджетом.
А якби у Львові досі існувала КПРС, то треба було б балотуватись від неї, зважаючи на кількість побудованого в області? Така логіка?
“Виділені кошти для погашення боргу перед шахтарями”
У Львові, наскільки я знаю, є лише копальня кави. Та й до чого тут кошти, борги і шахтарі?
Йдеться про політичну партію! Політика – це не про депутата, який поставив іменні лавки у парку. Політика – це загальні суспільні процеси – куди ми йдем, яким чином, задля чого. То чим в цьому плані у хорошу сторону вирізняється купка різношерстих авантюристів, випадково об’єднаних в тимчасовій групі у Верховній Раді? Хіба у них є конкретна спільна ідеологія та програма для держави і суспільства, та Львова, зокрема? Ні, нема. Бо якби була, то Тарас говорив би саме про це, а не про виділення коштів.
Насправді, Тарас сам трохи раніше проговорився щодо своєї ролі, яку йому заздалегідь призначили:
“Завданням є побудувати працюючу вертикаль на місці і налагодити зв’язок з обласною адміністрацією”.
Очевидно, що зв’язок з ЛОДА вже настільки тісний, що уся риторика побудована стосовно саме області, а не міста.
Я розчарований. Хотілося б почути щось інакше, ніж “Львів буде слухняний, лиш давайте гроші”. Недопрацьовано.
Багато реклами кандидата йде через відео на Фейсбуці. Але я б все ж для таких випадків створював окремий сайт, де всі зацікавлені могли отримати максимум інформації.

У Синютки все в стилі патрона – Порошенка. Натужна солідність, серйозність… зустрічі тут, зустрічі там, підтримка народу і окремих авторитетів. Раптом на вулиці з білборда може вигулькнути широка пика на синьому фоні і змовницьки прошепотіти: “Псс… настав час Львова”.
Чесно кажучи, я не розумію, який саме час нарешті настав для нашого міста. Ми наступні за Донецьком і Луганськом? За яким принципом черга?
Хоча загалом за стилем реклама Синютки більш якісна та симпатична, ніж в інших кандидатів. Відчувається чиясь досвідчена рука.

Чого зараз хочеться? Щоб все це нарешті припинилось.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я