Туманні шляхи інді-гейм-розробки

956

Як затятий (в минулому) геймер не можу все ж полишити тему розробки ігор. У досвіді – давні прості наробки у Флеші (будем вважати AS2 мовою програмування), деякі спроби у бровзерних іграх (типу, бійцівського клубу), а найбільш толково виходило в 3D на Макромедіа (Адоб) Діректорі, який мав свою мову програмування. В Діректорі я навіть реалізував кілька мультимедійних проектів.
Суто бровзерні ігри – то вже пережиток минулого. Флеш перейшов на AS3, який став повноцінною мовою програмування ООП, Адоб Діректор намагався ще деякий час вскочити у поїзд геймрозробки, але, здається, лише поцілував тамбур останнього вагона.

Тепер я перед вибором: на що витратити час, який у невеликій кількості залишається після основної роботи?

Оволодіти AS3 наскоком не вдалося – треба все ж вдумливо вивчати. Поки що ринок флеш-ігор розвинутий і живий. З невеличкими інді-іграми можна свою копійку заробити. До того ж, на горизонті маячить новий плеєр з підтримкою 3D.
З недоліків – флеш орієнтований на використання лише у бровзерах. Apple його не любить. Та й HTML5, цілком можливо, потіснить флеш в недалекому майбутньому. Чи варто зв”язуватись?

Безплатний двигунець для розробки ігор Ogre мене відлякав складністю і похмурістю. Та й не скажеш, що він сучасний.

Деякий час назад я приглядався до Unreal Development Kit – конструктора ігор на двигунці Unreal, але мене знітила його деяка монструозність.  Не знаю, як пояснити – відчув дискомфорт.

Зараз у мене новий конструктор на тестовому періоді – Unity3D . Досить симптичний. Входить у четвірку кращих інструментів для розробки ігор. Можна вбудовувати (через встановлення плеєра)  у бровзери, а також експортувати для різних операційних систем. Інді-версія стала безкоштовною, а на професійну версію дається тріальний період. Спільнота любителів Юніті досить розвинута (хоча української я поки не знайшов).
Зараз потихеньку проглядаю відеоуроки VTC Introduction to Game Development Using Unity. Ще може доведеться заглибитись у C#.

Звичайно, що я не школяр і не студент, тому багато сил та натхнення, а особливо часу, я приділити цій справі не можу. Дуже важливим постає питання – на що саме націлитись і чи взагалі займатись?

5 КОМЕНТАРІ

  1. Одним із принципів джави є принцип, “написано один раз – працює всюди”. Кросплатформеність це величезний плюс джави, це по перше.
    На джаві можна програмувати все, від мікросхем до 3D ігр.
    Джава активно розвивається підтримується та вдосконалюється, я думаю що за цією технологією майбутнє)))

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я