Вітайте з новим роком вчасно

972

Щороку спостерігаю, як на телебаченні розпочинається експлуатація теми Нового року. Думаєте, свято розпочинається 31 грудня? Виявляється, згадувати найочікуванішу календарну дату в житті багатьох людей починають задовго до її настання.

Ще на початку чи середині листопада стартують повідомлення про акції, які приготувала для своїх клієнтів якась фірма (компанія) до Нового року. З настанням першого зимового місяця реклама поступово переходить на прямі привітання – начебто Новий рік уже настав. Вітання з Новим роком, звісно, ​​піднімають настрій, створюють святкову атмосферу. Але тільки висловлені вчасно, у найкращий, очікуваний момент. Якщо починати уславлення події, яка ще довго не настане, заздалегідь, враження від свята розмазується, втрачається захоплення, минає казковість. І ось, коли цілих півтора місяці нам у рекламі постійно говорять про наступ Нового року, 31 грудня проходить, як звичайний будній день, а 1 січня не приносить дитячого враження про те, що трапилося щось важливе, цікаве, загадкове.

До привітань з новим роком люблять одразу додавати здравиці до Різдва, хоч це свята зовсім різних категорій. Але для рекламістів нескладно їх об’єднати в один “кейс”, як вони люблять висловлюватися, і піаритися на двох подіях одночасно. Звичайно, це дуже економно, але навряд чи додає поваги до рекламодавців.

І ось такі пачки рекламних текстів, де нас постійно вітають із Новим роком та Різдвом, супроводжують телеглядачів, радіослухачів та журналочитачів аж до середини лютого. Як лінивий чоловік виносить із дому засохлу ялинку, так і новорічна реклама йде з нашого життя часом уже тоді, коли настає відлига і сонце починає світити по-весняному. Ну, а тоді настає час інших свят.