Enter.Lviv.ua – досвід монетизації блогу

1511

монетизація блогуУ нас модно зараз говорити про монетизацію блогу, про те, як заробити на своєму сайті, про розкрутку, пошукову оптимізацію, SEO та усякі інші SEM.
Декілька слів про цей досвід у моєму блозі.

Признаюсь, що ніколи не мучився питаннями розкрутки чи оптимізації сторінок сайту і робив на enter.lviv.ua, що хотів і як хотів. Часто деякі кроки, як виявляється, були просто страхітливими помилками щодо сприйняття сайту пошуковцями, а з Яндексом я взагалі здружився (якщо це можна так назвати) лише зовсім недавно.

– І що? – часом думав OOHFIRO – от я пишу геніальні статті, народ регулярно ходить читати, а який мені зиск з цього? Я не Донцова – на написання тексту йде досить багато часу. Як отримати за це хоч невеличку сатисфакцію?

“Через півроку розкрутки я почав заробляти тисячу баксів в місяць”, “я купив ноутбук і машину на монетизації блогу” – чого тільки не вичитаєш в інтернеті. Люди хваляться (рекламуються) тим, що розказують, як рекламуватись.
Це замкнена на собі система, щось на кшталт – станьте мільйонером, продавши мільйон книжок “Як стати мільйонером, продавши мільйон книжок”.

Що ж виходить насправді, якщо спробувати заробити на своєму, не спеціалізованому на SEO та монетизації блозі українською мовою?

Рекламна система від Гугла – AdSense, з якою я бавлюсь ще з зими, викликала в мене сльози замилування. Десяток євроцентів в день – це, звичайно, “серйозний” прибуток. До придбання автомобіля залишилось усього десь 137 років. Щоправда, я не вішав велетенські банери (може це вас ще чекає), але навіть такий вузькоспеціалізований підрозділ, як Гаррі Поттер (який, в основному, і приносить цей мікроприбуток), допомагає мало. Якби Поттер вівся російською і англійською мовами, то, підозрюю, кілька євро в день заробити на АдСенсі вдалося би. Шкода, що тема вже себе вичерпує – книжки закінчились, ажіотаж спадає.

SAPE теж потужна рекламна система, дуже популярна в російськомовному сегменті, яка займається покупкою та продажем вказівок. Можливо, я мало часу дав на огляд свого сайту, але за кілька днів (чи тиждень) ніхто не наважився вкласти в сайт хоч кілька грошиків. Та і пошукові системи не дуже люблять сторінки з рекламою САПЕ, якщо розкусять що до чого.

Найбільш цікавою поки виглядає GoGetLinks – біржа рекламних оглядів. Робота там проста – якщо маєте більш-менш непоганий сайт, з ТИЦ хоча б 10, то можна ставити рекламку на своїх сторінках і заробляти досить цікаві суми. Наприклад, Ентер має PR4, ТИЦ 40, знаходиться в каталозі dmoz, і за рекламну вказівку на сторінках я можу спокійно правити 2-3 долара. Це вже цікаво…
І я б з задоволенням порадив би всім таку систему, але в мене намітилась проблемка. ГоуГетЛінкс зав”язаний на показники Яндекса.  А що робить Яндекс? Якісь бздури робить Яндекс. Певні сторінки не індексує зовсім, а певні індексує, але потім ігнорує. І сторінки з рекламою раптом випадають з пошуку. При цьому, Гугл все індексує ідеально. Відслідкувати причини відмови нереально – я гублюсь у здогадах. Ну, статтю про Вінок та Януковича я ще можу запідозрити у політичній підцензурності, а наступна стаття про “Убивчу силу граду” чому не потрапила в Яндекс?
Поки я припинив продавати рекламні місця.

Висновки: якщо у вас є більш-менш цікавий людям сайт (на хорошому хостингу), який існує довгий час і регулярно наповнюється унікальною інформацією, ви хоч копійки, але заробите точно! Більше заробити можна, якщо блог саме про заробіток. Для прибутку краще мати статті (блог) російською мовою (це констатація, а не агітація).

11 КОМЕНТАРІ

  1. Дійсно, українським блогам, та ще й нетематичним заробити мільйони, та навіть сотні долярів – складно. Кумедним є те, що раніше було більше шансів набрати 100 баксів за міць ніж зараз. Тепер ціни збили мільярди гівноблогів. Щоб мати прибутки від адсенсу – треба нгломовний блог, від сапи – російськомовний. А хто ж буде писати українське?

  2. Нещодавно творці Gogetlinks презентували новий сервіс GetGoodLinks. На відміну від першого, який завязаний на показниках Яндекса, новий сервіс підпорядкован показникам Гугл. Ціна за огляд формується в залежності від ПР сторінки.

  3. Тема за 2010 рік, а відчутя, що ситуація з окупністю не сильно змінилась. Побігав чуток по темах, більшість варіантіі, які пропонуються призводять до засміченню блога (силки на всяку фігню не по темі) або пониженню власного рейтинга. Заказні статті, огляди і тд отримують вже старші ресурси, які вже достатньо сильно стали на ноги. А що робити нам, якщо у нас відвідуваність 150 в день. Складається враження, що тематичні ресурси, які теоритично мають задавати тон, а на томість уступають сторінкам про “мене і мого кота”.
    Особисто я не хочу перетворювати Недома на донара силок на сторінки про знакомства і оренду житла.

    P.S. OOHFIRО, не знав що ти в блогери подався.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я