Трошки дивна реалізація фонового зображення для камери, але вона існує в Юніті.
- Для початку треба створити ГУІТекстуру: Gameobject->create other->GUITextture. Додати в опцію Текстури бажане зображення. Створити новий шар layer, наприклад, backfon, і присвоїти його ГУІТекстурі.
- Створити допоміжну камеру, наприклад CameraBackground (одразу відключити аудіо), і встановити Clear flags -> Solid color, Culling Mask -> Nothing і одразу Culling Mask -> backfon (layer). Далі depth: -1
- Вибрати головну камеру і встановити: Clear flags -> Depth only, Culling Mask -> вимкнути backfon (layer). Далі depth: 1
Тепер у нас на фоні з’явиться зображення. Але воно за розмірами і положенням зовсім нас не влаштовує. Для того, щоб фон розтягнути на весь екран, на ГУІТекстуру вішаємо скрипт:
function Start () {
guiTexture.pixelInset.width = Screen.width;
guiTexture.pixelInset.height = Screen.height;
guiTexture.pixelInset.x = -Screen.width/2;
guiTexture.pixelInset.y = -Screen.height/2;
}