Орки на службі в інженерів

979

Армія орків у “Володарі перстенів” створювалась за допомогою технології Massive, яка реалізує симуляцію поведінки людського натовпу. І не тільки людського, як бачим, а й взагалі будь-якого великого скупчення схожих за поведінкою об’єктів – солдат, глядачів на стадіонах, перехожих на вулицях, комах тощо. Це ж зручно – не потрібно створювати велику кількість персонажів і контролювати їх анімацію. Для цього є чарівна кнопка “Simulate”.

армія орків з Володаря перстенів

Недавно архітектурна фірма Arup налагодила продаж MassMotion – симулятора поведінки людського натовпу для інженерних потреб (створеного на платформі Massive). Орки стали людьми і більш інтелектуально шукають шлях від точки А до точки Б. Програма також веде аналітику того, що відбувається.

Тепер архітектори та інженери мють хороший інструмент для проектування будівлі залежно від того, як будуть вести себе їх відвідувачі при евакуації, до прикладу. Якщо при паніці будуть створюватись затори, то не завадить додати широкі двері чи сходи.

2 КОМЕНТАРІ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я