Євробачення 2009 у Москві (організація)

839
Сидять у в”язниці песиміст і оптиміст.
Песиміст постійно ниє: “Як жахливо… Так кормлять – це неможливо їсти”.
Оптиміст, з посмішкою: “А мені подобається”…
Песиміст: “Гуляти виводять, як собак, у маленький дворик”.
Оптиміст, весело: “А мені подобається”…
Песиміст: “І жінок нема”.
Оптиміст: “А в мене ось є фотографія дівчини – подивлюсь і зразу приємно стає”…
Песиміст: “Так це ж Карл Маркс!”.
Оптиміст: “Так?… гм… (весело) А мені подобається!”

А мені подобається Євробачення. Звісно, що дуже образливо, коли талантам дістаються останні місця, а країни голосують за принципом “свої-чужі”. Але кожного року можна почути (і побачити) щось таке, за чим не шкодуєш витраченого часу. До того ж, змагальний настрій додає якоїсь спортивності, чи що…
А відтепер переможців визначають із залученням голосів журі в кожній країні, а не лише за дзвінками глядачів. Не виключено, що і журі матиме грішок голосувати за принципом “свої-чужі”, але тепер навряд-чи зверху підсумкової таблиці опиниться відвертий фрік. І результати такого принципу одразу відобразились на підсумках цьогорічного Євробачення 2009 у Москві (зверніть увагу на виступ і незвичне зайняте місце Британії).

Одразу зазначу – 42 мільйони доларів (офіційно) витратили на проведення конкурсу у Москві. І, треба сказати, їх видно, хоч витрачені не на дорожную разметку. Не хочу показувати нігтями на країну, де витрати таких грошей, скоріше за все, були б практично непомітні, але ви в курсі… (це для любителів пафосного патріотизму, що спирається лише на критику інших країн)…

Євробачення 2009

Організація Євробачення оцінюється всіма, як чудова. І я можу лише погодитись з цим. Облаштування сцени – окремий шик. Я такого не тільки ще не бачив, а й не думав, що це вже технічно можливо реалізувати. Яким чином відображувалися ті зв’язані між собою відеоролики, важко сказати. Думаю, використовували складну систему з багатьох відеопроекторів, розташованих в різних точках сцени… або світлодіоди…

Євробачення 2009Сподобались перебивки між виступами, де був мікс (відео, 3-D, анімації) архітектури, природних елементів та жителів тієї країни, якій присвячений ролик. А російська Міс Світу потім демонструвала ці інсталяції на своїх патлах. Перебивки зроблені дуже гарно, зі смаком, технічно, сучасно.

Звісно, що нафтодолари від держави не могли бути використані просто так, для розваги…
Багато уваги організатори присвятили іміджевій стороні конкурсу, що проводився у Росії. І вони грамотно це робили – є чому повчитись.
1. В перебивках Європу вчили російським словам – давали напис латинкою російського слова і його переклад англійською: SNEG – snow. Не вивчиш, але, хочеш-не хочеш,  звернеш увагу і відкладеш у пам’ять. Створюється враження потреби у вивченні російської мови. Крім цього, росіяни закріпили за собою слово “борщ”  – не гребуючи тим, що це слово… м-м-м… ми вважаємо своїм… (а ми навпаки – чомусь любимо відкидати слова лише тому, що вони задіяні в російській мові).
2. Перед конкурсними виступами показували номери російських колективів. Вони мені нагадали старі радянські концерти з нагоди річниці Октября, чи …дцятого з”їзду КПСС, але осучаснені і такі ж якісні та “розмашисті” (хоча і не позбавлені звички співати під фанеру). Після номеру однієї групи у шведському відборі, що фактично висміювали Росію (балалайка, матрьошка, мєдвєді), росіяни зробили контр-виступ: випустили на сцену матрьошок, мєдвєдєй, балалайки з гуморними номерами – все, що західняки вважають стереотипними уявленнями про Росію. Хотіли – діставайте.
3. Для закріплення ефекту відзняли і показали невеличкі сюжети про те, що в Росії не падає сніг влітку, не ходять ведмеді по вулицям (в цей час показуючи саме це на задньому плані) тощо – теж з гумором і якісно.
4. В залі, по центру, виділили спеціальний сектор. Там спершу поставили кількох моторних хлопців і дали їм велетенські російські прапори в руки. За ними розмістили партер з квакерами, які створювали активне вболівання – розмахували кульками, руками, світлячками. Толково, корисно для телекартинки.

Росії закидають гігантоманію та надмірну помпезність. Але так було завжди – величезні ресурси йшли, щоб вразити Європу, незважаючи на невирішені проблеми всередині країни (а зараз додалася криза). То й що? Кому ж ще, врешті, демонструвати гігантоманію в Європі?

До теми:
“Представитель EBU также говорит о том, что московский конкурс будет убыточен. «Главное – не заработки, а внешнеполитический эффект», – считает Эрнст, признавая, что шоу не окупится.”

продовження

1 коментар

  1. Ну так для Росії це справа принципу, показати всьому світові, шо вони найкрутіші. Уяви собі що було б якби Євробачення Китай проводив.

    Не по темі: А міс Росії нічогенька така.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я