Львівський трамвай і уява

2308

У травні святкували 115 років львівському трамваю. Звісно, дата не надто кругла, щоб особливо витрачатись на ювілейні заходи, але білборди та сітілайти мене вразили своєю… м-м-м… убогістю…

львівський трамвай“Ти уявляєш Львів без трамвая?” риторично запитують нас автори цього рекламного витвору. При цьому, на фото – зображення нічного Львова, коли трамваїв дійсно нема.
Ха-ха, як смішно… Чудово уявляю нічний Львів не тільки без трамваю, а взагалі без транспорту.
В чому ідея? В чому креатив?

Фотка можливо і хороша сама по собі, та хто ж її може роздивитись в такому варіанті? Все темно, розмито, дрібно – виглядає, як буро-руда пляма.
Треба ж зважати на можливості друку та особливості сприйняття зображення на вулиці.

Можна було б і не “випєндрюватись” – гарних фоток з трамваями у центрі міста вдосталь навіть в інтернеті.
А якщо захочеться покреативити в наступний раз (не “освоїти” кошти, а дійсно витратити з користю), то краще задіяти якусь дійсно творчу людину. От, наприклад, як цікаво було б пофантазувати з такою серією фоторобіт:

львівський трамвай
львівський трамвай
львівський трамвай

12 КОМЕНТАРІ

  1. Ти знаєш кошториси цієї програми??????? Жодної копійки !!!! (крім моїх кровних) Для початку вивчи як вішається соціалка, а тоді “обсирай”.

    А мудрим бути “пост=фактум” — дуже легко!

    Значно важче щось зробити самому (в реалі, а не на віртуальному блозі)

  2. Це я навіть і близько не “обсирав”, а звернув увагу на недоліки проекту. Чи ти з чимось не погоджуєшся?

    В реалі мені дійсно буде дуже важко виконати роботу на замовлення і ще й доплатити за її створення. Тобі не здається, що тут щось не так?
    🙂

  3. запропоновані вами фотки теж не особливо креативно-естетичні. звичайна напіверотична банальщина у карщих традиціях львівської “школи” фотграфії, хоча і роблені десь за бугром.
    ше фотошопу бракує і ехвекту чорнобілої фотки з голою бабою на фоні кольоровго трамваю” :))))

  4. “цікаво було б пофантазувати з такою серією фоторобіт” – це мої слова.
    Популяризувати львівський колорит через святкування ювілею травмваю – чудова нагода проявити свій творчий підхід.
    Якщо в організаторів нема коштів, а в дизайнера часу, натхнення та бажання, то краще не братись за таку роботу.

  5. Не погоджуюся. Будь-яка рекламна кампанія має мати бюджет, а надто, якщо йдеться про візуальну рекламу.

    + Моя позиція така: “якщо дизайнер працював над макетом, то має за це отримати нормальну фінансову винагороду”

    А тобі раджу хоть щось зробити вартісне, те, що хоч комусь в душу впаде… А не в інші органи.

    Юрій! Підтримую!

  6. Автор борда, хтось каже, що автор макета має працювати безплатно?
    Але якщо не платять, то не роби. Які проблеми?

  7. 🙂 Проблеми, сину, в того, хто може вивищувати себе, принижуючи інших…

    Тре оптимістичніше дивитися на своє місто і на своїх сусідів…

    Спробуй сам щось зробити… Тоді побачимо твій “креатівфф”

  8. Кумедний… Замість того, щоб визнати, що зробив недолугу річ, починає звинувачувати інших – що не заплатили гроші, що не зробили кращого…

    отам вгорі є
    Про мене і Відповіді невдоволеним

    Перечитай – зеконом всім час і нерви… і не ганьбись більше півнячими наскоками…

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я