Запис стану гри в Юніті

928

Для наступної програми, розробленої в Unity 3d, мені необхідно було розібратись з механізмом запису стану гри (будь-якої інформації, загалом) в зовнішній файл. Такий механізм передачі інформації між сесіями має працювати і під Андроїд.

Це робиться через PlayerPrefs.
http://docs.unity3d.com/Documentation/ScriptReference/PlayerPrefs.html

Спочатку необхідно задати ключ (ключі) – назву і значення, наприклад:

PlayerPrefs.SetInt(“Level”, 52);

А потім записати його:

PlayerPrefs.Save();

Отримати записану інформацію можна так:

PlayerPrefs.GetInt(“Level”)

Перевірка на наявність ключа виконується через HasKey. Згодом записану інформацію можна витерти – як окремими ключами, так і всі разом.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Впишіть своє ім'я