Програма поліпшення транспортного обслуговування у Львові

3822

“ОЗЛОблювальні матеріали” – так я прочитав рекламне оголошення “оздоблювальних матеріалів”, коли нещодавно їхав в переповненій маршрутці. І не випадково – саме таким джерелом озлоблення часто виступає наш громадський транспорт – з його графіком роботи, перезавантаженістю, станом салону, стилем водіння шоферів та інтелектуально-духовним рівнем усіх учасників пасажироперевезення.

marshrutka-lviv

Я не надто розбираюсь у ПДР та законодавстві, але в актуальному на сьогодні стилі передвиборчої програми пропоную своє бачення того, що треба зробити з транспортом у центрі Львова.

1. Забрати поняття пільг на транспорті
Пільги на проїзд – це хаос та нерви. Замість того, щоб пільговикам виплачувати реальну монету і купюру, їм обіцяють блага, відповідальність за які перекладають на комерційні структури. Це ж така можливість похімічити з бюджетними коштами! Гроші то пільговик точно забере, а чи буде їздити у маршрутці – ще невідомо. Тому держава за дурнуватою радянською традицією не виплачує адресну допомогу, а обіцяє безкоштовно покатати. А з компенсацією перевізникам ніхто не поспішає. Перевізники в шоці, бо робота зроблена, а частини грошей нема, невідомо коли ті гроші будуть і чи будуть взагалі. Пільговики теж думають – ну, “положено” ж! то треба йти і виїздити своє, навіть якщо нема особливої потреби. У результаті – в салоні купа пасажирів з “пошьвіченями”, маршрутки переповнені, водії лютують, всі в нервах. Переведіть систему на чесний розрахунок, збільшіть кількість машин на маршруті, зменшіть кількість приватних авто на вулиці, і озлоблення відступить.

2. Тотальне штрафування за порушення ПДР
У нас – тотальне порушення правил дорожнього руху. І штрафування теж має бути тотальним.
Ганяєш на червоне? Любиш їхати проти шерсті? Паркуєшся, як мудак? Плати. Це ж величезні обсяги коштів щоденно!
Формуємо патрулі з відеокамерою, які будуть отримувати проценти від штрафів – і вйо! Бажаючих буде багато. Інформатори будуть дзвонити самі.
Патруль прогулюється кварталом, здає відеоматеріал з протоколом порушень у відділок міліції, порушникам надсилаються квитанції. Все можна прозоро відображати в інтернеті. Якщо підключити камери спостереження – взагалі краса.
Не знаю, чи одразу сильно зменшиться кількість правопорушень, але бюджет міста одразу отримає кошти на розвиток інфраструктури міста. Гарантую.

transport-lviv

3. Примушення до правильного паркування
Щоб водій, який величезним позашляховиком займає купу місця в потоці руху і на тротуарі, не казав “А де я маю стати?”, треба організувати велику кількість парковок. Кошти на них ми вже маємо з пункту №2. Вартість користування, відповідно, невелика. До того ж, бидловодіїв, які паркуються на газонах, все-одно буде достатньо – тому цілком можливо, що парковки будуть взагалі безкоштовні завдяки новим надходженням від штрафів. Місце для паркування знайти можна – треба повчитись, наприклад, в японців. У них теж місця небагато, але якось викручуються. Врятують підземні паркінги та невеличкі багатоповерхові каруселі.

1 коментар

  1. «Кількість пільговиків у електротранспорті становить 67%, у маршрутках – 50%. На деяких маршрутах міста кількість пільговиків уже перейшла за 50%», – повідомив начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Віктор Щир.

    Мені здається, Щир трохи неадекватно ставиться до інформації, яку йому надають перевізники. Пільговиків в маршрутках вистачає, але це явно не кожен другий пасажир.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here