Фільми: Зв’язок Суперняня зі Зниклою на Розпеченому Місяці

1816

Зникла (Gone Girl, 2014, трилер, драма, детектив)
Цікаво спостерігати, як з окремих елементів, які не відзначаються досконалістю, народжується дуже непогане кіно. Якби мені сказали, що до надто заплутаного сценарію додали б таких акторів, як Бен Аффлек і Розамунд Пайк, то я б пророкував тихий провал фільму.

зникла

Після десятка хвилин перегляду я дійсно знудився і вже намагався змінити кіно, але таки зачепило. Невідповідності та непорозуміння вкупі з дивними персонажами та дивною грою акторів раптом дали цікавий післясмак. Подякувати, напевно, треба режисеру Девіду Фінчеру. Він зробив цікаве кіно.

За сюжетом, в сім’ї творчих людей при підозрілих обставинах зникає дружина. Розслідування приносить не лише нову інформацію щодо зникнення жінки, а й змушує заглибитись у минуле сімейної пари – там багато цікавого. Далі події розвиваються так, що неможливо розказати, щоб не розкрити всі секрети.
Тому дивіться самі – рекомендую.


Зв’язок (Coherence, 2013, фантастика, трилер)
Малобюджетна фантастика, де – О, диво! – нема спецефектів, крім зображення комети на небі. Виявляється, щоб заінтригувати глядача не потрібні сотні мільйонів доларів, китайські трюкачі і тисячі комп’ютерів, які рендерять ледь не кожен кадр. І це дійсно фантастика, наукова фантастика, а не фентезі чи містика, які маскуються під неї, як Інтерстеллар.

Фільм вочевидь реально дешевий, бо грошей не знайшлося навіть на порядного оператора з порядною камерою, тому за стилем він більше скидається на мок’юментарі. Але сам сюжет і створена моторошна атмосфера рятують стрічку – так! А за фінальні кадри я навіть похвалю і порекомендую подивитись.

Coherence


Розпечений Місяць (High Moon, 2014)
Знаєте, канадцям треба якісь заспокійливі пігулки давати – вони все намагаються якусь психоделіку створювати. Це я суджу по багатьом фільмам. Як тільки натикаєшся на якийсь дикий треш – знай, Канада доклалася.

Я не маю поняття, для чого я почав дивитись цей треш. Глянув з півгодини цей телефільм, а потім швиденько прокрутив і зрозумів, що цим самим добряче зберіг час та нерви.

Ось тут, здається, нема жодного кадру, в якому не комбінували комп’ютерний фон та акторів. За змістом – це суцільний прикол, поданий серйозно. Такі фільми теж, напевно, мають право на існування, але творчість наркоманів не можна називати фантастикою. Я б ввів термін – наркомастика.

Про сюжет навіть словом не обмовлюсь, бо зацікавити ним можна було лише учнів середніх класів півстоліття назад.
Бридота, одним словом, за виключенням кількох гарних моментів. Ну і політ фантазії – теж в плюс.

High-Moon


Superнянь (Babysitting, 2014, Франція)
Дебільна французька “комедія”. Французам має бути соромно за те, що поняття французької комедії, яку сформували Бурвіль, Фернандель, П’єр Рішар, Луї де Фюнес, зараз опускається нижче пояса такими тупими стрічками.

Під пиво подивитись можна і погигикати з деяких епізодів, але це лише жалюгідна пародія на гібрид “Іграшки” з П’єром Рішаром та “Холостяцької вечірки” з Томом Генксом. Супердрянь.

https://www.youtube.com/watch?v=Km1uwHKHioM

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here